calories

calories

czwartek, 22 maja 2014

Wstęp

Witam,
Jak zwykle zaczynam od wstępu.To mój nie pierwszy blog o anie, nie pierwszy dzień z nią.
Od 3 lat myślałam że już temat any mam za sobą, że już będę szła przez życie szczupła, perfekcyjna i niczego mi nie zabraknie. Miłość oślepiła mnie do tego stopnia że obudziłam się w koszmarze 91 kg, połamanymi paznokciami, rozdwojonymi włosami, pierd.....kiem w mieszkaniu i w życiu. Teraz czas to naprawić i nie mogę tracić czasu! Zaczynam od wszystkiego po trochu...
1. Schudnąć najpierw 20 kg, potem 30 kg = 50 kg.
2. Zadbać o siebie : fryzjer, kosmetyczka welcome!
3. Ogarniać mieszkanie!
4. Ogarnąć szkołę.
Tylko w pracy jest ok... uffff...

I Dzień.
3 jablka = 150 kcal
3 kefiry robico = 330 kcal
-----------------------------
razem: 480 kcal

I jest dobrze, oby tak do końca dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz